vrijdag 10 augustus 2007

nieuwe media

gizmo's

twitter (minibloggen)
Als ik nu bekijk welke handige gizmo's ik nu al allemaal gebruik...LinkedIn, Hyves, Facebook, Netvibes, Joost (online tv), blogware, blogtoys, Skype, VoipBuster, chat, wiki's, online educatietoepassingen, diverse Google toepassingen (Google Maps, Google Agenda (can't live without it!), Google Docs & Spreadsheets), SlideShare (of SlideStory), webmail, online dataopslag (Photobucket, Box.net, Flickr, Pixum). Bovendien raak ik op de hoogte van nieuwe toepassingen via mijn RSS-feeds die ik in Bloglines binnenkrijg. Het kán bijna niet anders dan dat deze handigheden volledig zelf op maat gemaakt kunnen worden en geïmplementeerd in je eigen interface. Webbased voorproefjes daarop zijn Netvibes en inmiddels ook Facebook.
http://eoscommunicatie.web-log.nl/eosblog/2007/08/geek_talk_wat_i.html

Geen opmerkingen: