B&B vol liefde: grote hit. Veel kijkers, veel commentaar; Samenvattingen over podcasts (de shitshow met Stephanie Hoogenboom)
Rollen: de kandidaten, de b&b-houder, de voice over, de kijkers, de reflectieve momenten.
Rol van de regie + cameramensen (vaak vergeten)
Kijkers dubbele rol: spieken/voyeuristisch, en tegelijkertijd beinvloeden wat er gekozen wordt, door participatie via X/Twitter of facebook of Mastodon of Insta/Tiktok.
Na afloop: reenactments op Tiktok/Insta van memes. Point of views (POVs). Vaak heel erg slecht gedaan, maar dat hoort erbij. Zie deze link the best of social media, met allerlei flutfilmpjes
Ook de scene met het vertrek van die kenau bij
Walter wordt gemimificeerd. Commodity van gemaakt. Deelwaardigheid wordt vergroot en toegeeigend (eigen plasje over gedaan). Wat ik alleen niet begrijp is dat de lulligheid ook een plasje is (waarschijnlijk ironie).
Geen opmerkingen:
Een reactie posten